// kilka słów o kartkach świątecznych //


/ czas pomyśleć o kartkach świątecznych,
czy jeszcze pamiętacie o nich i wysyłacie do najbliższych ?
/ osobiście uwielbiam słowa czy życzenia zapisane na papierze i trochę szkoda, że w dzisiejszych czasach tak bardzo odeszło się od tej tradycji, 
/ dlatego kartki świąteczne czy z wielu innych okazji są dla mnie ważne i mają duże znaczenie przede wszystkim, dlatego, że taką otrzymaną kartkę od najbliższych mi osób mogę zachować na długo,
/ mam nawet swoje małe pudełko starych kartek, które otrzymywałam od najbliższych  z okazji świąt, urodzin czy z podróży i są dla mnie bardzo cenną i wspaniałą pamiątką a najważniejsze, że każda jest inna i niepowtarzalna,
/ w tym całym biegu i w czasach komputerów, tabletów gdzieś taka cudowna tradycja nam uciekła,
/ czy faktycznie chodzi o ten brak czasu i łatwiej nam skopiować życzenia i kliknąć wyślij ?
czy może nasze wartości trochę się zmieniły?
/ ale wiem, że dla wielu osób tradycja kartek jest ważna i myślę, że tak szybko nie zniknie :)

/ jeżeli chodzi o mnie to kartki, mojego autorstwa są przede wszystkim podobnie jak moje plakaty w prostej formie minimalistycznej,
/  uważam, że wśród tylu ozdób i kolorów świątecznych którymi się otaczamy w tych wyjątkowych dniach to właśnie ten prosty tekst zapisany na papierze chciałabym aby pozostał w pamięci na dłużej /
a oto propozycje kartek mojego autorstwa więcej propozycji już wkrótce, zapraszam :) 


/ pamiętajmy, że kartka może być również doskonałym dodatkiem i dołączona do każdego prezentu nie tylko z okazji Świąt :)






Popularne posty