// prezenty... prezenty... pamiętajmy o drobnostkach //


/ tak tak to Ja :)
 / mnie również jak co roku udzieliła się świąteczna atmosfera,  ale bez zmian pozostaje to, że podczas świątecznego szaleństwa najważniejsze są dla mnie umiar i dobra organizacja,
/ codziennie przygotowuję nowe teksty i wzory w klimacie świątecznym do moich plakatów dla najbliższych,
/ w wolnym czasie szukam po sklepach dodatków do prezentów,
/ a gdzie szukam dodatków i inspiracji ?
/ na spacerze, w sieci, w sklepach,
/ tradycją dla mnie jest, że sama pakuję prezenty i do każdego detalu przywiązuje sporo uwagi, bo nawet mały prezent może być bardziej urokliwy od wyszukanego drogiego upominku,
/ do każdego prezentu dodaje małą choinkową gałązkę lub szyszki
a szczypta leśnego zapachu zawsze podkreśla świąteczny klimat,
/ ale odkąd pamiętam dla mnie bardzo ważne są też drobne prezenty zrobione własnoręcznie na przykład kartka świąteczna, bombka, pyszne ciasto, pierniczki czy konfitura, dlatego zachęcam do kreatywności w tym magicznym okresie /


/ święta tuż tuż ... :)





/ warto pamiętać podczas świątecznej gorączki zakupów, że drobnostki mogą mieć większe znaczenie a prezenty można kupować z umiarem i lepiej jest zabłysnąć niepowtarzalnym drobnym prezentem,bo i tak najważniejsze aby każdy prezent był od serca /



Popularne posty